Harmadik alkalommal láthatták a repülő- és az autósport szerelmesei a Nagy Futam elnevezésű rendezvényt, melynek évről évre Budapest szíve ad otthont.
Idén is rengeteg néző látogatott ki az eseményre. Volt kicsi és nagy, szakértő és kíváncsiskodó egyaránt.
A műsor legnagyobb sztárja kétségkívül a Ferrari 2007-es Forma-1-es világbajnoka, a finn Kimi Räikkönen volt, de megtisztelte a magyar sportbarátokat a már visszavonult, skót David Coulthard, aki 247-szer rajtolt el Forma 1-es versenyen és a még mindig aktív, orosz Daniil Kvyat is.
A Nagy Futam III két részből álló programmal szórakoztatta a publikumot.
A délelőtti légibemutató keretében megcsodálhattuk a magyar honvédség helikoptereit, Besenyei Péter műrepülő világbajnok és Veres Zoltán Európa-bajnok lenyűgöző figuráit és a már megszokott utasszállító repülőgépet. Ezúttal egy Boeing 737-400-as gép húzott el a Duna felett.
Délután az autósok és motorosok vették át a főszerepet.
Kimi Räikkönen, David Coulthard és Daniil Kvyat a Ferrari és a Red Bull -természetesen régebbi- autóival szaggatták az aszfaltot, míg a magyarok büszkesége, a túraautó-világbajnokság (WTCC) hétvégi mogyoródi futamára készülő Michelisz Norbert a Honda Civic-kel vezette fel a túraautósokat, köztük a sorozat tavalyi világbajnokát, az argentin José Maria Lópezt.
A Forma-1 történetének eddigi egyetlen magyar versenyzője és pontszerzője, Baumgartner Zsolt egy, a Renault-világsorozatban (WSR) használt versenygéppel száguldott végig a pályán, majd a kamion Európa-bajnok Kiss Norbert, valamint egy MAN típusú kamionnal a terepralis Szalay Balázs tartott bemutatót a lelkes közönségnek.
A motorokért rajongók sem maradtak le semmiről, a 2007-es gyorsaságimotoros-világbajnokság 125 köbcentiméteres kategóriájának világbajnoka, Talmácsi Gábor saját csapatát vezetve tisztelgett a Duna-parti tömeg előtt, akik a driftesek és a különböző kategóriákban érdekelt zárt karosszériás versenyautók  -többek között Ferrarik, Maseratik, Porschék és BMW-k- után, a program zárásaként újra láthatták a Forma-1-es pilótákat.
nagy_futam2015_1
nagy_futam2015_1
nagy_futam2015_2
nagy_futam2015_2
nagy_futam2015_3
nagy_futam2015_3
nagy_futam2015_4
nagy_futam2015_4
nagy_futam2015_5
nagy_futam2015_5
nagy_futam2015_6
nagy_futam2015_6
nagy_futam2015_7
nagy_futam2015_7
nagy_futam2015_8
nagy_futam2015_8
nagy_futam2015_9
nagy_futam2015_9
nagy_futam2015_10
nagy_futam2015_10
nagy_futam2015_11
nagy_futam2015_11
nagy_futam2015_12
nagy_futam2015_12
nagy_futam2015_13
nagy_futam2015_13
nagy_futam2015_14
nagy_futam2015_14
nagy_futam2015_15
nagy_futam2015_15
nagy_futam2015_16
nagy_futam2015_16
nagy_futam2015_17
nagy_futam2015_17
nagy_futam2015_18
nagy_futam2015_18
Previous Next Play Pause

Csodálatos hétvégén van túl a magyar autósport, kétszer is magyar győzelmet ünnepelhettünk a Hungaroringen.
A túraautú-világbajnokság (WTCC) mezőnye hagyományosan május elején látogat Magyarországra. Évről évre rengeteg szurkoló tölti meg a mogyoródi aszfaltcsík lelátóit, fantasztikus hangulatot teremtve szurkolnak Michelisz Norbinak és a hétvége betétfutamain szereplő magyar versenyzőknek.
A szombati időmérő eredménye alapján, Norbi az első futamot a 10., míg a másodikat az első helyről kezdhette meg.
Az első futam rajtja kissé nehézkesre sikeredett. A már nem éppen tejfölös szájú Yvan Muller nem találta meg a helyét a rajtrácson, így egy extra felvezető körre kényszerültek a versenyzők, emiatt egy körrel rövidebbre
csonkult a verseny.
Norbi nagyszerűen rajtolt, rögtön feljött a hetedik helyre, ám a második körben már nem tudta maga mögött tartani a brit Tom Chiltont, aki keményen támadta őt. A magyar versenyző nem kockáztatott, hiszen a második futamot a pole pozícióból kezdhette és egy esetleges koccanás beláthatatlan következményekkel járt volna.
Az élen Lopez megelőzte az első helyről induló Mullert és magabiztosan tartotta pozícióját a futam végéig.
Az első versenyen kevés akciót láthattunk, de ezt nem igazán bántuk, mert lélekben már mindenki a második futamra készült.

wtcc2015 2

A második versenyt az első helyről kezdő Michelisz némileg gyengébben rajtolt, mint a második pozícióból induló Tom Chilton, ennek ellenére tartani tudta vezető helyét az első kanyarban, sőt még a holland Tom Coronel is közéjük tudott férkőzni.
A kör közepén, Huffot megpörgették, de nem kellett pályára küldeni a Safety Cart.
A célegyenesbe fordulva hatalmas ováció jelezte, hogy a magyar versenyző áll az élen, s megszerzett előnyét a második kör végére tovább növelte.
A kezdeti izgalmak után már csak azon kellett drukkolnunk, hogy a technika ördöge hagyja nyugodtan versenyezni pilótánkat. Michelisz remek köröket autózott, melyek végén azt konstatálhattuk, hogy újra és újra növelte előnyét. Zengő Zoltánék -ahogy azt már a ringen megszokhattuk- egy hullámhosszra kerültek a közönséggel, szinte együtt drukkoltak. Időközben Coronel a számunkra legtökéletesebb munkát végezte, remekül tartotta fel a mezőnyt, biztosítva a szabad versenyt Norbinak.
Az utolsó kör kezdetére kiautózott 9.2 mp előny már több volt, mint megnnyugtató, így igazi ünnep vette kezdetét a boxban és a lelátón egyaránt.

TÚRAAUTÓ-VB 3. ÁLLOMÁS, HUNGARORING

1. futam:
1. José María López (argentin, Citroën C-Elysée)
2. Yvan Muller (francia, Citroën C-Elysée) 3.958 mp h.
3. Hugo Valente (francia, Chevrolet Cruze) 10.290 mp h.
...
8. Michelisz Norbert (magyar, Honda Civic) 15.548 mp h.

2. futam:
1. Michelisz Norbert (magyar, Honda Civic)
2. Tom Coronel (holland, Chevrolet Cruze) 7.103 mp h.
3. Tom Chilton (brit, Chevrolet Cruze) 9.315 mp h.

Michelisz Norbi győzelme mellett Ficza Ferenc sikerének is tapsolhattunk.
A túraautó Európa-bajnokság (ETCC) szombati futamán a 18 esztendős magyar versenyző végzett az élen, míg vasárnap Dusan Borkovic mögött a második helyet szerezte meg.

wtcc2015_1
wtcc2015_1
wtcc2015_2
wtcc2015_2
wtcc2015_3
wtcc2015_3
wtcc2015_4
wtcc2015_4
wtcc2015_5
wtcc2015_5
wtcc2015_6
wtcc2015_6
wtcc2015_7
wtcc2015_7
wtcc2015_8
wtcc2015_8
wtcc2015_9
wtcc2015_9
wtcc2015_10
wtcc2015_10
wtcc2015_11
wtcc2015_11
wtcc2015_12
wtcc2015_12
wtcc2015_13
wtcc2015_13
wtcc2015_14
wtcc2015_14
wtcc2015_15
wtcc2015_15
wtcc2015_16
wtcc2015_16
wtcc2015_17
wtcc2015_17
wtcc2015_18
wtcc2015_18
wtcc2015_19
wtcc2015_19
wtcc2015_20
wtcc2015_20
wtcc2015_21
wtcc2015_21
wtcc2015_22
wtcc2015_22
wtcc2015_23
wtcc2015_23
wtcc2015_24
wtcc2015_24
wtcc2015_25
wtcc2015_25
wtcc2015_26
wtcc2015_26
wtcc2015_27
wtcc2015_27
wtcc2015_28
wtcc2015_28
wtcc2015_29
wtcc2015_29
wtcc2015_30
wtcc2015_30
wtcc2015_31
wtcc2015_31
wtcc2015_32
wtcc2015_32
wtcc2015_33
wtcc2015_33
Previous Next Play Pause



Mesébe illően sikerült Kiss Pál Tamás hazai ralikrosszos debütálása, hiszen a korábbi formaautós versenyző szinte végig hibátlan versenyzést bemutatva diadalmaskodott Máriapócson, ahol az elmúlt hétvégén rendezték az Országos Rallycross Bajnokság idei második fordulóját.
A KPT Media beszámolója szerint a 23 éves pilóta már az első vasárnapi szabadedzés során megmutatta, hogy ez alkalommal is komolyan kell vele számolni. A kezdeti lendület pedig később sem tört meg, ugyanis a tehetséges versenyzőnek sikerült megnyernie a saját előfutamát és az összetett tekintve is ő várhatta a legkedvezőbb pozícióból a folytatást csak úgy, mint két héttel korábban a Slovakiaringen.
A történet ezúttal azonban sokkal jobban alakult, hiszen a miskolci kiválóság hétfőn a második előfutamát is megnyerte és összesítésben is csak Kárai Tamás tudta őt felülmúlni. A harmadik előfutamban - akárcsak az elsőben - ismét összecsapott a két Tomi. A rajt Kárainak sikerült jobban, majd ezt az előnyt hibátlan autózással tovább növelte és meg is tartotta egészen a leintésig.
Összesítésben a három előfutam után Kiss Pál Tamás zárt az élen, így 16 bajnoki pontot kapott. Kotán, Kárai, Simon és Harsányi volt a további sorrend.
A keresztbeverések, a kiesések és a műszaki hibák miatt a nagyágyúk a páratlan sorszámú helyeken végeztek, így az elődöntőben igazi halálcsoport alakult ki: Kiss Pál Tamás, Kárai Tamás, Harsányi Zoltán és Wieszt Jankó is egy csoportba került.

kiss pal tamas mariapocs3

A várakozásoknak megfelelően, így az első elődöntő igazán kiélezett küzdelmet hozott melyből végül a Speedbox versenyzője került ki győztesen. A több nemzetközi sorozatban is futamgyőzelmet szerző pilóta mellett Harsányi Zoltán, Wieszt Jankó, Alois Höller, Kotán Péter és Simon Zoltán kvalifikálta magát a szuperdöntőbe.
A nap legjobban várt eseménye végül a vártnál kevesebb izgalmat hozott, de Tomi ezt egyáltalán nem bánta. Győzelme egy remek rajt után egyetlen pillanatig sem forgott igazán veszélyben, így az új kategóriában már a második versenyhétvégén felállhatott a dobogó legtetejére, akárcsak 2011-ben a GP3-ban, ahol Barcelonában szintén a második fordulóban diadalmaskodott újoncként.
„Azt hiszem, nyugodtan mondhatom, hogy sokáig emlékezetes marad ez a hétvége. Örülök, hogy az előrejelzések ellenére jó idő volt és sokan kilátogattak, hogy biztassanak bennünket. Nagy öröm, hogy a nálam jóval tapasztaltabb versenyzőkkel is fel tudtam venni a kesztyűt ezen a hétvégén. Kárai Tomival vívtam a legkiélezettebb csatákat, de a technika ördöge sokszor keresztbe tett neki ezúttal. A mai nap legizgalmasabb része az elődöntő volt, hiszen igazi halálcsoportba kerültem, de sikerült elsőként célba érnem. A szuperdöntő leintése után pedig fantasztikus érzés volt a dobogó legtetején állni. Hatalmas elismerés ez számomra és természetesen a csapat számára is. Jelen pillanatban azonban talán még ennél is fontosabb, hogy technikai hiba nélkül végigmentem és fontos tapasztalatokat szereztem. Rengeteget fejlődtem, de úgy gondolom, hogy még mindig van mit tanulnom, főleg a murvás részeken, illetve bizonyos versenyszituációkban. Alig várom, hogy újra autóba ülhessek és folytatódjon ez a tanulási folyamat!" – mondta el a verseny után Kiss Pál Tamás.

Audik, BMW-k Mercedesek, száguldottak a Hungaroringen. Huszonhat év után újra Mogyoródra érkezett a DTM

1988 után látogatott a Német Túraautó Bajnokság (DTM) mezőnye Magyarországra. Az eddigi egyetlen magyar futamon, a venezuelai Johnny Cecotto győzött.
Az idén tíz futamból álló sorozat harmadik versenyét rendezték ezen a hétvégén, először Németországon kívüli helyszínen.
2013 őszén került aláírás arra a szerződésre, mely Gyulay Zsolt a Hungaroring Sport Zrt. vezérigazgatója és Hans Werner Aufrecht, az ITR elnöke között köttetett és melynek értelmében 3+2 évre Magyarország rendezheti a DTM négy Németországon kívüli futamának egyikét. Abban, hogy a sorozat egyik futama újra megrendezésre kerülhet a mogyoródi aszfaltcsíkon, nagy szerepe van annak, hogy a bajnokságban érdekelt két autógyártónak (Audi, Mercedes) is üzeme van Magyarországon.dtm hun 01
A DTM mezőnyében több, a közelmúltban még a Formula-1-ben versenyző pilótát tudhatunk: Timo Glock (2008-2012), Paul di Resta (2011-2013), Vitaly Petrov (2010-2012). Az ex Forma-1-es pilóták mellett a sorozatban már szinte legendának számító nagyságok szerpelnek:
A brit Gary Paffett, akiről talán kevesen tudják, hogy szintén van kötődése a száguldó cirkuszhoz, hiszen 2006 óta "másodállásban" tesztpilóta a Mc Larennél, mindemellett 2005-ben DTM-bajnok és négyszer második. A német Timo Scheider kétszer nyerte meg a sorozatot (2008-2009), a szintén német Martin Tomczyk 2011-ben, a kanadai Bruno Spengler 2012-ben, de szintén a mezőny tagja a már 2001 óta ebben az osztályban versenyző és 2007-ben győztes svéd Mattias Ekström is. A tavalyi bajnok a német Mike Rockenfeller volt.
Pénteken a szabadedzéseket, illetve a betétfutamok időmérő edzéseit bonyolították le. Mi úgy emlegetjük az edzésnapokat, hogy a szükséges rossz, hiszen alig történik említésre méltó esemény, azonban ahhoz kétség sem férhet, hogy bármilyen típusú versenyről lévén szó, a csapatoknak roppant fontosak ezek az edzések.dtm hun 02
Szombaton kissé hűvös idő fogadott, mikor a ringre értünk, de az előrejelzések szerint nem kellett esőtől tartanunk.
A túraautó-bajnokság mellett számos látványos és izgalmas betétfutamot is rendeztek ezen a hétvégén. Az Audik, BMW-k, Mercedesek mellett Maseratikat, Porschéket és Forma-3-as versenyautókat csodálhatott meg a közönség.
A paddockban járva-kelve számos ismerős arcot vélhettünk felfedezni. Egyik pillanatban Paul di Resta jött szembe Vitaly Petrovval, a másikban pedig Bernd Mayländer. Őt szintén a Forma-1-ből ismerhetjük, viszont azon kevesek egyike, akit nem szívesen látunk a pályán egy-egy verseny közben. Ő ugyanis a Safety Car sofőrje immáron tizenöt éve és többnyire csak akkor kerül előtérbe, ha valamilyen nagyobb baleset van a futamon. Most azonban örömmel találkoztunk vele, azt pedig, hogy mit keres ezen a hétvégén Magyarországon, ő maga mondta el:
"A Mercedes-Benz márka nagyköveteként érkeztem Magyarországra. Ma még szabadnapom van, de vasárnap már a szerencsésebb vendégeinket viszem körbe a pályán."
Autóversenyzők ide, vagy oda, a számunkra legkellemesebb látványt mégis egy magyar hölgy nyújtotta: Hosszú Katinka éppen az Audi "palotájába" lépett be, és már-már megijedtünk, hogy az úszódresszt overálra váltja, de hamar kiderült, erről szó nincs. Katinka egy élményautózás részese lehetett, de ha nem lenne félreérthető, akkor úgy is fogalmazhatnánk: világbajnok úszónőnket elvitték egy körre.
Furcsa módon meglehetősen későn, 18 óra 10 perckor kezdődött a DTM időmérő edzése. Ennek a versenyt közvetítő német közszolgálati csatorna műsorrendje volt az oka.
A Német Túraautó Bajnokság kvalifikációja a Forma-1-hez hasonlóan 3 szakaszból áll.dtm hun 08
A Q1-ben 13 percig kőröz a 23 versenyző és az etap végén 18-an maradnak. Már az edzés ezen részén jókora meglepetések születtek. Öt Mercedes pilótától búcsúztunk, köztük az Oscherslebenben győztes Christian Vietoristól, aki az utolsó helyen végzett, de nem folytathatta Paffett, di Resta és Petrov sem.
A Q2 11 perce sem volt nagynevű áldozatoktól mentes. A még versenyben lévő két Mercedes mellett Tomczyk (BMW), Timo Scheider (Audi), a bajnoki címvédő Mike Rockenfeller (Audi) és Mattias Ekström (Audi) sem jutott a Q1-be.
A versenyben maradt 8 pilóta újabb 11 percet tölthetett a mogyoródi aszfalton, melynek végén a BMW-k örülhettek, hiszen a rajtrács első hat helyéből ötöt ők foglalhatnak el vasárnap. Kakukktojás a spanyol Miguel Molina, aki a harmadik helyre száguldott be Audijával, Marco Wittmann és Timo Glock mögé.
Vasárnap délelőtt kissé fáradtkás, ám vidám arcokkal találkoztunk a motorhome-ok körül. A komoly munka mellett lazulhattak is a szerelők, és németekről lévén szó, mi mással is múlathatták volna az időt az Audinál, mint egy jó kis reggeli focimeccsel. A győztes kilétéről nincsenek információink, azonban annyit sikerült megtudnunk, hogy Joachim Löw szövetségi kapitány nem tervezi feltölteni a brazíliai világbajnokságra készülő keretét az aktuális csapatok játékosaiból.
Ezen a délelőttön sem volt hiány sportolói nagyságokból a versenypálya szélén.dtm hun 03
Hornyák Ágnes, kétszeres BL-győztes kézilabdázó, Szász Emese kétszeres világbajnoki ezüstérmes, a tavalyi budapesti világbajnokságon bronzérmes, jelenleg világranglista vezető női párbajtőröző és Boczkó Gábor az athéni olimpián ezüstérmes, a tavalyi világbajnokságon aranyérmet nyert párbajtőrcsapat tagja is az autóversenyt választotta programjául.

A mindig kedves és mosolygós Szász Emesétől megtudhattuk mi ennek az oka:

- A Mercedes szponzorációs szerződést kötött a vívó szövetséggel és ennek köszönhetően beülhetek egy igazi versenyautóba. Nagyon izgulok, mert erre még soha nem volt alkalmam, kíváncsian várom, hogy milyen lesz.
- Nem félsz?
- De, kicsit igen.
- Szereted a sebességet?
- Szeretem, de eltudom képzelni mi vár rám most a pályán.
- Figyelemmel kíséred a DTM-versenyeket? Van kedvenced?
- Így most találkozom vele először, próbálkoztam utánanézni, hogy ki, hogyan áll. A Mercedesnek drukkolok, de még ők idén nem olyan jók a DTM-ben, mint a Forma-1-ben. Találkoztam személyesen a pilótákkal, akik nagyon szimpatikusak voltak.
- Forma-1-es kedvenced van ezek szerint.
- Most könnyű a Mercedesnek drukkolni, állandóan ott vannak az első helyeken, de ettől függetlenül Lewis Hamilton a kedvencem.














Örömmel jelenthetjük, Emese minden gond nélkül vészelte át az autóztatást.
13 óra után megkezdődött a mozgolódás a boxok környékén. Az utolsó simításokat végezték a szerelők, az utolsó tanácsokat osztották a mérnökök és lassan kigördültek az autók a rajtrácsra.
A felvezető körre két BMW is nehézkesen tudott elindulni. A 4. helyről rajtoló Maxime Martin és a 9. helyről induló Bruno Spengler is kisebb technikai problémákkal küszködött, ám végül ők is a helyükön voltak, mikor kialudtak a piros lámpák és kezdetét vette a futam.dtm hun 04
A verseny 41 körig, de maximum 1 óra 15 percig tart.
Remekül kapta el a rajtot az élről induló Marco Wittmann, közvetlen mögötte Timo Glock, de a legtöbbet az 5. helyről induló António Félix da Costa nyerte, aki a 3. helyig jött fel. A rajt utáni kavarodások áldozata lett ugyanakkor Gary Paffett, akinek Mercedese keresztbe állt, majd az első kör végén a boxba hajtott és feladta a versenyt.
A futamot több nagy csata és apróbb koccanás jellemezte, azonban Wittmannt nem lehetett megszorítani ezen a vasárnapon. Timo Glock egy ideig még tudta tartani vele a lépést, majd tempója egyre lassult, ráadásul a kerékcsere előtt a spanyol Miguel Molina meg is előzte.
A 11. körben Timo Scheider Audija mondta fel a szolgálatot, így addig a mezőny második felében autózó német is kiállni kényszerült.
A középső és hátsó régiókban izgalmas ütközeteket láttunk, ugyanakkor az élen nem történt változás.
A verseny második harmadában a kötelező kerékcserére az első öt helyen álló versenyző egyszerre jött ki, ami után Glock újabb "púpot" kapott a hátára Edoardo Mortara személyében. Az olasz rendkívül kemény támadást intézett riválisa ellen, többször is összeért a két autó, melynek végén az ex F1-es pilóta újabb pozíciót veszített.dtm hun 05
A harmadik helyért hatalmas harc volt kilátásban, Mortara, Glock, da Costa és az összetett éllovas Rockenfeller között, ráadásul időközben beborult és a helyi meteorológusok 80%-os valószínűséggel jósoltak esőt. Glock hasonló nyomást helyezett Mortarára és ugyanolyan keménységgel támadta, mint, ahogy azt az olasz tette vele annak előtte. Időközben a kanadai Bruno Spengler előzte Rockenfellert és jött fel a 6. helyre.
A nagy izgalmak a végére maradtak. A kanadai versenyző spórolt a legjobban a gumikkal, fokozatosan lépett előre, végül a csúszkáló Glockot ő is bedarálta. Az utolsó körre a német teljesen szétesett, a svájci Nico Müllerrel való ütközése után már nem is hajtott át a célvonalon. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ő volt a magyar futam legnagyobb vesztese.
A versenyen végül rajt-cél győzelmet aratott a BMW-vel versenyző német Marco Wittmann, aki győzelmével 25 pontot szerzett és így összetettben átvette a vezetést. 2. lett a spanyol Miguel Molina (Audi), 3. Bruno Spengler (kanadai, BMW), 4. Edoardo Mortara (olasz, Audi), 5. Adrien Tambay (francia, Audi), 6. Maxime Martin (belga, BMW).
Az összetettben tehát Wittmann vette át a vezetést Rockenfeller és Mortara előtt.dtm hun 06

Nyilatkozatok:

Marco Wittmann, 1. hely:
„Jól kellett rajtolnom, ami sikerült is. Elég nagy előnyt építettem ki a boxkiállásig, ami szintén hibátlan volt, a fiúk fantasztikus munkát végeztek. A verseny hátralévő részében már csak arra kellett figyelnem, hogy végig koncentráljak és ne rontsak el semmit. Szerencsére meg tudtam őrizni a vezetést, nagyon büszke vagyok."

Miguel Molina, 2. hely:
„Nagyon boldog vagyok ezzel a második hellyel mindazon balszerencse után, amit a korábbi két futamon elszenvedtem. Szeretném megköszönni az Audi Sport-nak és az Abt Team-nek, hogy ezt a fantasztikus autót biztosították nekem. Sajnos, a start nem volt igazán remek, mert egyébként még ennél is jobb eredményt érhettem volna el. Az a tény, hogy mégis sikerült megszerezni a második helyet, óriási, azt mutatja, hogy mennyire jó az Audi RS 5 DTM."

Bruno Spengler, 3. hely:
„Csodálatos érzés volt újra a dobogón állni. Nagyszerű érzés volt "keresztülmenni" a mezőnyön a lágyabb gumikon. Az abroncsok végig jók voltak, amiknek köszönhetően keményen meg tudtam nyomni az utolsó köröket és rengeteget előzhettem egy olyan pályán, ahol nem ez nem könnyű dolog. Az oscherslebeni balszerencse után ezúttal minden hibátlanul működött. Külön köszönöm a BMW Schnitzer csapatnak! Kemény munkánkat siker koronázta. A srácok nagyszerű munkát végeztek."

A Német Túraautó Bajnokság futamán kívül a Forma-3-as Európa-bajnokság, a Maserati Trofeo és a Porsche Carrera Kupa versenyeit is megnézhette a hétvége során kilátogató 33000 néző.dtm hun 07
A Maseratik viadalán magyar versenyzőkért, ráadásul hölgyekért szoríthattunk. Három futamot is rendeztek ebben a sorozatban, Dancsó Adrienn a 17., a 11., illetve a 9. helyen ért célba, míg Vogel Adrienn a 18., a 10., és a 16. helyen végzett. Mindhárom futamon a svájci Mauro Calamia volt a leggyorsabb.
A Forma-3-as mezőny szintén három futamot teljesített, az elsőn a brit Tom Blomqvist diadalmaskodott, majd a francia Esteban Ocon duplázott.
A Porsche Carrera Kupa versenyein a német Christian Engelhart és az amerikai Connor de Phillippi osztozott a diadalban.
Mindenképpen leszögezhetjük, hogy jól sikerült hétvégén vagyunk túl, izgalmas versenyeket láthattunk, így aki idén nem jutott el a Hungaroringre, annak mindenképpen ajánljuk, hogy jövőre feltétlenül látogasson ki az eseményre. Egy biztos a következő két évben láthatjuk még a DTM mezőnyét Mogyoródon.


dtm-1
dtm-1
dtm-2
dtm-2
dtm-3
dtm-3
dtm-4
dtm-4
dtm-5
dtm-5
dtm-6
dtm-6
dtm-7
dtm-7
dtm-8
dtm-8
dtm-9
dtm-9
dtm-10
dtm-10
dtm-11
dtm-11
dtm-12
dtm-12
dtm-13
dtm-13
dtm-14
dtm-14
dtm-15
dtm-15
dtm-16
dtm-16
dtm-17
dtm-17
dtm-18
dtm-18
dtm-19
dtm-19
dtm-20
dtm-20
dtm-21
dtm-21
dtm-22
dtm-22
dtm-23
dtm-23
dtm-24
dtm-24
dtm-25
dtm-25
dtm-26
dtm-26
dtm-27
dtm-27
dtm-28
dtm-28
dtm-29
dtm-29
dtm-30
dtm-30
dtm-31
dtm-31
dtm-32
dtm-32
dtm-33
dtm-33
dtm-34
dtm-34
dtm-35
dtm-35
dtm-36
dtm-36
dtm-37
dtm-37
dtm-38
dtm-38
dtm-39
dtm-39
dtm-40
dtm-40
dtm-41
dtm-41
dtm-42
dtm-42
dtm-43
dtm-43
dtm-44
dtm-44
dtm-45
dtm-45
dtm-46
dtm-46
dtm-47
dtm-47
dtm-48
dtm-48
dtm-49
dtm-49
dtm-50
dtm-50
Previous Next Play Pause

Elnök:
Oláh Gyárfás

Főtitkár:
Herczeg Lajos

Elérhetőségek:
1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.
tel.: (1) 460 6875
fax: (1) 460 6930
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
http://mnasz.hu

A SportMindenkinek.hu egy teljes funkciós sportportál. Folyamatosan bővülő kínálatunkban nemre, korra és eredményességre való tekintet nélkül, bárki megmutathatja magát.
A sport legyen öröm, a sport legyen mindenkié!

Emberi Erőforrások Minisztériuma

Friss hírek